sobota 13. dubna 2013

Vílou v moři

         Tajemné zvuky    tamtam
  derou se z hlubin temněmodrých vod
                 zlověstný hrom
                   odbíjí nečas
                    nebe sténá
   pod znamením kříže  živlové běsní
  moře vzdouvá  démony  černých  vln.

                Ohnivý blesk
       krvavou dýkou prořízl nebe
     do srdce v loďce jak labuť bílé
              zabořil ostří čepele.
                Bolestně zraněno
                   ach,  pláče...
               zmítá se ve vlnách.     
       
            Den mění se v noc.

         
           Jsem  vílou v moři slz
           bez křídel bez nohou
               s labutím pírkem
          proplouvám   samotou
   k hladině pod hvězdnou oblohou
     Tisíce hvězd září  nade mnou
         milióny rolniček zvoní
               oh, tolik krásy...
           však kde jsi můj Milý?
                 nevidím Tě!
   Pohasla hvězda v rozptylu létavic...

               Pláču bílé slzy
        smutek táhne mne dolů
      míjím hejna veselých delfínů
         zahradu růžových korálů 
               padám ke dnu

        ach bože, neumím plavat...


http://www.youtube.com/watch?v=fDXfIV02pi4




6 komentářů:

  1. Také moc pěkné, takový tryskový proud emocí, jsou z toho cítit, což je dobře, protože mě to pohltí a nemám potřebu rýpat, protože nevidím moc chyb. Snad jen u té beznaděje jsem se zasekla, nevím, jestli to měl být pokus o rým nebo ne, ale udělala jsem tam salto. :-D :-) Jinak dobré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Viviano, vitej u mě na blogu!! jupíí :-))

      ..neuvěřitelné, jestli se ti moje pokusy alespoň trochu líbí, to je fantastická pochvala pro mě.. a ano, máš pravdu, beznaděj jsem vyškrtla, není v textu zapotřebí, myslím, že emoční sdělení je i takhle dostatečně srozumitelné.. ba možná, trochu tajemství neuškodí :-) ..

      Mám velkou radost z tvojí návštěvy i komentáře, moc a moc děkuju!! :-)))

      Vymazat
  2. hezké, velmi působivé!
    plavat v moři je celkem jednoduché: stačí nevypít moc vody, zůstat v klidu, lehnout na záda, jako když se chystáme ke spánku, a potom zapískat na delfíny, asi takto: iiiiiiíííííííísk! :-).
    (P.K.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..tak ano: iiiiiiíííííííísk! :-)

      :-)) moc, moc děkuju za krásný komentář...

      Vymazat
  3. paní Helena Zaurak
    *
    Pronikl jsem do Vaší loďky. Moc jsem to sice nezachytil, měl jsem jinou literaturu, ale zaujal mne termín slov "odbíjí nečas". Pokoušel jsem tam dostat "tloukl premiér" nebo podobnou záměnu. Zkomplikoval jsem to a pak jsem již ztratil souvislost až přišel Android Růženín. Má novou paměťovou kartu s nejvyšší hodnotou, s kodovým klíčem, který vypsal po přejetí textu "Restyle Required" (by Zaurak).
    Překvapilo mne to a probudilo z hrátek s Nečasem, Android zřejmě nemohl najít spojitost a dimenzionálně získal pocit, že text má místo jednoho koridoru k ukončení výstupů těchto spíše několik, ale že nejsou shodné. Jak Android má předepsáno tím, že začíná zrovna studovat básníky z Lake District. Pod jiným křížem, možná vám bližším, bych vás prosil o další kompillaci, paní Zaurak, http://astronomia.zcu.cz/hvezdy/souhvezdi-cru - aby i vaše pírko z labutě o pocitu z Endymionu pana Keatse bylo pastýřkou písní ztuhlou na krystal.
    **
    Android Růženín se právě odešel starat o další interpretaci Madame Bovary a doufá, že se večer k vám navrátí. Děkuje za prostor ve Vašich barvách.

    Z.W. Bridge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Z.W.Bridge,
      děkuji za náročný komentář :-) k mému jen a pouze emočnímu a velmi neumělému textu.. ano, dáváte odkaz na souhvězdí Jižního Kříže, může také být.. měla jsem na mysli symbol náboženský, který třeba mohl vzniknout křižováním blesků na nebi.. ale více prozrazovat se nesluší, snad aby v textu zůstalo zachováno tajemství.. :-)
      Moc děkuji za vaši návštěvu a za přečtení! Děkuji :-)
      Hezký den :-)

      Vymazat

Ke komentářům "bez přihlášení" lze použít "Komentovat jako: Anonymní"