čtvrtek 18. dubna 2013

Čiči koncert :-))

Vážení a milí čtenáři a návštěvníci mého blogu,

s  pokorou a vděkem vám všem děkuji za návštěvy mých textů, kterými se snažím nejen dát o sobě vědět, ale nabízím skrze ně i přátelství, byť ve virtuální podobě. Jsem nadšena a užaslá, jak krásnou odezvu moje stránky mají. Nu, za pouhý měsíc od jejich založení mám tu dnes  již přes 1000 návštěv!!!  To je fanstatické, i vzhledem k tomu, jak nepatrnou a nevýznamnou naivkou si mnohdy připadám a často ve skutečnosti také jsem... Juchúú!! :-) Tak dort  na oslavu tisící návštěvy vám nabídnout nemohu, dovolte mně tedy pozvat vás na koncert! A protože  nejen ve virtualitě se hlásím k divokým a nezkroceným kočkám, jakož i ve vzdálených mlhovinách ngc.... :-)), koncert, který vám nabídnu, bude rovněž kočičí :-)) .. je krásný, úžasný, nesmírně citlivý a něžný, myslím, že budete překvapeni :-) .. Prosím, přijměte moje pozvání, přeju krásný a příjemný poslech, a moc a moc děkuji :-)

http://www.youtube.com/watch?v=zeoT66v4EHg


7 komentářů:

  1. Když jsem první tóny tohoto koncertu slyšela poprvé, vzpomínám, jak na mě působily, připadaly mi jako z jiné planety, jiných bytostí, které rovněž vnímají a prožívají city... jakou hudbu by asi hrály květiny? nebo delfíni? :-)

    Krásný den :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Začít den s Helenou Zaurak na jejím novém blogu,
    s pocitem nsatavení hodnot duše na plus i kladný puls.

    Co může být pro příjemné a nadějně vyhlížející
    a projevující se ráno sympatičtější, než takový ten mňam
    pocit i dojem z kožišku inteligentní kočičky.
    Táhne mne to sem ke kočkám paní Heleny více
    než kamkoliv jinam, táhne mne to k tónům,
    které z klavíru posílá kočička.
    Úžasný vjem, nápad i kompozice.
    *
    Děkuji za prožitek.
    Moc líbí. Bridge.

    OdpovědětVymazat
  3. :-)) děkuji! a ano, perfektně jste vystihnul, úžasný nápad i kompozice, mně se také líbí... pěkný den :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Helena Zaurak

    Čekal jsem, že dáte vzkaz na ACZ, jinak je vše pořádku, jen jsem odcestovaný a píšu via jiné spojení , a tak tedy v rychlosti.

    Milovaný obraz v poušti jste už namalovala. Rozumím mu, je dobře koncipovaný, objevila jste kaligram.

    Bůh deště. Napsat o tom je dost těžké, od Vás, trošku nucené.

    Modlitba. Chtělo by to Andělíčku můj strážníčku a jako velká holka. Současná báseň má dvě roviny. Zbloudilí a pak Helena Zaurak. Nejde to dohromady. Buď Vy, nebo oni.

    Východ slunce. Žena, science fiction v ich formě a muž. Vaše věčné téma: budoucnost, mimozemšťani, vztahy a potomci, láska. Neříkám, že se v tom plácáte, ale s tímto zápřahem máte odvahu.

    Vílou v moři. To se Vám nejvíce podobá. Jste uvolněná a přesvědčivá. Takové básně málokdo umí.

    Prach mléčných hvězd. Znovu poctivé vyznání, není to řemeslo, má to výpověď, laskavost, jímavost, převyšuje to předešlé.

    Díky za čiči koncert, Vincenta si přečtu až v pondělí.

    Blahopřeji k návštěvám, přeji hodně nápadů a těším se na další pozvání.

    Hezký den!

    Milan Bukovecký

    P. S. Můžete mně zarazit, jestli Vám to nebude milé. Věřte, že si moc přeji, abyste čněla nad průměrem, proto tak píšu.

    OdpovědětVymazat
  5. Pane Bukovecký,

    nádhera, jestli se Vám z těch několika málo mých pokusů snad líbily dokonce hned dva, to je výtečné významenání pro mě! :-) .. ano, vážím si Vašich slov, byť by znamenala kritiku, vím, že se snažíte mi pomoci a strašně moc mě Vaše přízeň těší.. nedělám si iluze, spisovatelkou ani básniřkou nejsem a nebudu, ale je bezvadné zkusit něco napsat, jde skutečně o tvůrčí činnost, pokouším se zhmotnit do slov, co je pouze uvnitř mě, v mé mysli, duši... samozřejmě, vnímám vlastní nedokonalost velmi silně, i obtížnost sebevyjadřování.. myšlenky mi létají tolika směry, jsem plná citů, fantazie mě strhává do propasti nebo zas vyzdvihuje k nebesům, ale málo platné, jazyk je neohrabaný a jen málo dokážu slovy a slůvky zachytit.. velmi lituji.... pane Bukovecký, nesmírně si vážím Vašeho času, který jste mi věnoval, mám radost a moc děkuji!! :-)

    Krásný večer a příjemné dny! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hudba och ach
    překrásná
    mňoukající dámo
    bloudící v mlžném oparu
    avšak zdá se
    v klavíru jest ukryta
    myší rodinka

    kocour snaží se
    vyhnat nebohé obyvatele
    do naleštěných drápků
    rozuřených hladových koček

    vlídně ignorujte
    vroucní upřímnost
    ale
    jde o pouhou propagandu
    levně vyrobenou
    na objednávku výrobců
    kočičích konzerv
    (mňau)
    petr kocourek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý pane mňoukající kocourku
      jsem šťastná za tvoji návštěvu
      však myší rodinku v piánku
      nehledej
      raděj
      líbezné tóny poslouchej
      slyšíš
      blízko
      blizounko
      tenounké mňauí..?
      stačí otevřít srdce
      a snít růžově sladce...

      mau :-)
      ngc 6334

      Vymazat

Ke komentářům "bez přihlášení" lze použít "Komentovat jako: Anonymní"