úterý 13. ledna 2015

Tamtam

Podivné zvuky tamtam.
Hlubiny vzdouvají démony.
Z ideálů
terárium slov,
mrtvé moře,
ničivé vlny.
Nebe sténá.
Zlověstný hrom.
Ohnivý blesk prořízl nebe,
krvavou dýku pokřiveného kříže
zabořil do srdce
labuti bílé.
Bolest.
Zoufalství.
Pláč.
~
Jsem  vílou v moři slz.
Bez křídel,
bez nohou,
s labutím pírkem
proplouvám samotou
k hladině pod hvězdnou oblohou.
Tisíce hvězd září nade mnou,
milióny rolniček zvoní,
však, kde jsi můj Milý?
Nevidím tě!

Pohasla hvězda v rozptylu létavic.

Smutek stahuje dolů,
míjím hejna laškovných delfínů,
zahradu růžových korálů,
predátory chladné jako kov, 
klesám ke dnu,
bože...


1 komentář:

  1. :-) Omlouvám se svým čtenářům, tento text jsem psala již před delším časem, vracím se a zkouším některé z dřívějších "básní" přetvořit, aby byly nejen stejně opravdické, ale pokouším se také posunout je k literární snesitelnosti. Je to jen moje velká snaha zlepšovat se :-)

    A těm z vás, kdo jste si snad nevšimli, prosím, v horní liště je nová nabídka blogů, kde snad se mi podaří utřídit, co již za ty dva roky jsem "sešmoulila" :-), a samozřejmě, budu se snažit stávající i nadále rozšiřovat. Děkuji všem za trpělivost, chvíli mi potrvá, než vše bude, jak bych si přála.
    Hezký večer :-))

    OdpovědětVymazat

Ke komentářům "bez přihlášení" lze použít "Komentovat jako: Anonymní"