čtvrtek 22. ledna 2015

Rozsvícené ticho

Rozsvícené ticho...
a nevím proč,
myšlenky vynořují
dávnou fotografii.
Jsem Žabka,
plachý úsměv ve tváři,
rozcuchané vlasy gumičkou sepnuty,
modře tepláková mikina,
i když fotka černobílá,
okno v Solenicích.
Tam za tím oknem,
někde v trávě,
schovaný obživlý kamínek.
Trilobit.
Brázdil dnem moří,
propastmi věků doplul mi do dlaní.
Vzpomínka zůstala,
a cosi dnes uvnitř svírá
otázka zastřená.
Jestli pak někdy zbude i po mně,
namísto schránky, ulity, kamene,
v tišinách vánků myšlenka:
Žila dívka,
a moc si přála
zpívat a tančit,
darovat cit...







2 komentáře:

  1. můj názor na poezii, a tak je to správné, nikoho nezajímá, ale přesně takovou mikinu mám od Marshall's, s kapucí i bez; fotka je max. 5 let stará!
    :-)hezký den, Žabko
    p.k.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jasně, 5 let, vždyť čas je relativní. Obzvláště tehdy, když nepřestáváme snít a věřit v úžasná a fantastická dobrodružství!

      https://www.youtube.com/watch?v=Gf1WT8VEZxk
      Limahl - Never Ending Story

      :-)) děkuji za názor!

      Hezký večer, p.k., mám velkou radost :-)

      Vymazat

Ke komentářům "bez přihlášení" lze použít "Komentovat jako: Anonymní"