neděle 7. prosince 2014

Mitsuko Uchida: Mozart - Sonata in A major, No. 11 K. 331


https://www.youtube.com/watch?v=xdb6o4hu8t4
Dame Mitsuko Uchida: Mozart - Sonata in A major, 'Andante grazioso' No. 11 K. 331


Snad přijde vhod k večernímu poslechu překrásná hudba Wolfganga A. Mozarta. Notově není tato známá sonáta vůbec obtížná, ale zahrát ji tak krásně jemně, zpěvně a s citem umí jen málokdo, Mitsuko Uchida je úžasnou interpretkou, její hra je nesmírně citlivá... Příjemný poslech.

Krásný večer.
:-)

3 komentáře:

  1. Helena

    Jsem rád, že jste se stavila, pustil jsem si sonátu a měl pěkný den, poslal ji i synovi, tak jak si přál, vánoční shon mne ještě nezasáhl, nějak ho míjím, chápu, že se musí pustit do mysli, odkládám to na nejzazší chvíli, čekám, kdy procitnu a až budu se všemi, co si přejí mír v duši, teprve pak uchopím sen, který mi příští dny dají.

    Děkuji za komentář, přeji pohodu a imaginaci, sleduji Vaši cestu, je a bude dlouhá, máte co nabídnout!

    Přeji hezké svátky, lásku zejména.

    Milan Bukovecký

    OdpovědětVymazat
  2. Trochu jsem to zVojtil, myslím, že to vezmete, ani jsem si v pohybu nevšiml, že jsem vedle jako ta jedle, jsem na cestě, poslal jsem Vám na ACZ, kapitolu Mainhattan 9, jinak čtu báseň, posouváte laťku, teď i poslouchám to správné!

    Hezký večer!
    Milan Bukovecký

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) Nejste vedle, jste tu správně, neboť velice vítán, pane Bukovecký!

      Juchů, když jsem Vás na svém blogu zahlédla, pocítila jsem velkou radost. Ano, můžu si tu psát do aleluja, třeba úplně sama, přece jen, odezva je milá. Děkuji za Vaše vstoupení :-)
      Mám dnes den volna, zřejmě bude velmi dobrodružný, budeme péct vánoční pečivo s náčelníkem, těším se. A Vám, pane Bukovecký, rovněž přeji ten Váš sen, který se chystáte znovu uchopit, aby byl co nejdelikátnější, lahodný a pohádkově voňavý.

      Mám radost, děkuji Vám.

      :-) Hezký den.

      Vymazat

Ke komentářům "bez přihlášení" lze použít "Komentovat jako: Anonymní"