neděle 19. ledna 2020

Voní fraktální květiny?

Nový blog lze rozkliknout nahoře v šedé liště, za políčkem Domovská stránka je další políčko s názvem Helen Žabka, tak tam mě najdete, nebo také tu:

Helen Žabka

_______________________
Vážení přátelé,

dovolte mi nabídnout Vám moji tvorbu v ucelenějším blogu, který jsem si založila již před  více než 3 roky, ale až nyní jsem si ho dala trochu do pořádku. Snažila jsem se do něj vměstnat mé dosavadní texty, k některým se ještě časem vrátím a opravím je, či zcela přepracuji. Původním záměrem nového blogu byla myšlenka nejen mít texty více pohromadě, ale případně pokusit se domluvit s někým, kdo by byl ochoten k nim poskytnout ilustrační kresby. Nyní mi to však připadá troufalé. Nicméně nevylučuji v tomto směru vlastní tvorbu, i když ne dříve než za pár let.

Již více než před rokem jsem dala před psaním textů přednost studiu matematiky, ráda bych jí věnovala i nadále svůj volný čas a studium spíše zintenzivnila. Rovněž chci poté, až budu v matematice zběhlejší, věnovat se fyzice; mám specifické, konkrétní zájmy, a bez toho, aniž bych porozuměla základům přírodních věd, si neumím představit moji zálibu dále rozvíjet. Baví mě vše o vesmíru, to je motto mého snažení. Pokusit se poznávat svět i jinak. Jsem ze samostudia nadšená a mrzí mne jen, že mě to nenapadlo již dávno a dávno, neboť nabývat vědomostí a poznávat v rámci seriózních výzkumů a daností je úžasným dobrodružstvím.

Předpokládám, že letos žádný nový text nevložím, tedy kdo si budete třeba chtít připomenout některý z mých již napsaných, jsou v blogu, který jsem uvedla výše v odkazu. Mnohokrát děkuji za sdílení a za projevenou podporu, Vaší přízně si vážím.

Hodně štěstí.
Srdečně
Helena




Jak voní fraktální květiny?

 Až v rybníce za vsí žába nešplouchne
   a mřenka pod kámen neschová si vousy
   lípa co v květu bzučela  utichne
   nepřiletí po větru divoké husy

   zatlučený východ slunce okno nepropustí
   a pekáč z hlíny kváskem nevykyne
   vyřezávané srdce prach zadusí
   sny přestanou být pokrmem duše

   tehdy

   vůz s polámanými loukotěmi
   přeplněný světlem   nocí
   náklad převrhne...


Nezrození   z digitálních sfér 
posbírají hvězdy 
uskladní mezi nezbytně nutné věci
letící oblaka
můry nektar hledající
a jako když potok kameny přeskakuje
nebo vítr pohrává si s vlasy
v labyrintu zrcadel
zurčení nul a jedniček
vzkřísí jiné časy
_


Voní fraktální květiny?  
 


Související obrázek

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ke komentářům "bez přihlášení" lze použít "Komentovat jako: Anonymní"