středa 18. prosince 2019

Kam jdeme?

Vážení a milí, přeji voňavé a poklidné, snivé Vánoce, v kruhu těch, které máte rádi, a k Novému roku 2020, hodně  štěstí, zdraví, lásku... s úsměvem.

Vybrala jsem k poslechu hudební skvost, který mi doslova učaroval zjevně jednoduchou kompozicí, avšak charakteristickou přísnými matematickými pravidly, které určují pohyb hlasů, délku melodie a frází, a mnohem více... Srdečně děkuji za sdílení  :-)
 


Arvo Pärt - Fratres
  
_



Kdo jsme? Kam jdeme? Co s námi bude? 

a? Á! Já!
y?...... ty?
Ó, hahaha, pff!
E?
Ťup-ťup, ňuf... (doteky)
No né, ech, heh!
Jdižiž!              (ale jdi)
Ťap šun, ťap šun, ťap... šun.... ťa a...p_
a jéje..... Ups!         
Tssssssssssssssss.............................................................
  
_
  
 

_
A nedá mi, prosím, ještě tu:
J.S. Bach: Organ Sonata No. 4, BWV 528 - 2. Andante


_
a tady:
https://www.youtube.com/watch?v=2Vv-BfVoq4g 
Ed Sheeran - Perfect

2 komentáře:

  1. oó! mrs. helen oťuťukává mnou uctívané teletubbies, btw, jednu z nejlepších epizod "nepodařené námluvy"?!
    skvělé, výstižné, větší než život, vaše povýšení, vážená kolegyně-vědkyně-umělkyně, přichází spolu s vánočním křepčením celého našeho kmene!
    co s námi? nadbytečná energie umožňuje stavět veledíla, ještě chvíli vydržme a
    a pomník velikosti velké pyramidy, pro úplně každého občana zeměšišky, v již v nedaleké virtuální budoucnosti, stane se obvyklým standardem!
    tadá, velké finále je tu, a mojí noční můrou number one stávají se v příštím roce černé díry v našem soláru, velmi vzrušující, faktický adrenalin, úžasně hmotné objekty tak blízko, brrr, také cítíte to jemňounké mrnění v páteři?

    Stabilní Vánoce bez fobií
    všem přeje
    P. Kocourek

    OdpovědětVymazat
  2. Ozývám se k Vánocům, sice opožděně, děkuji za přání, děkuji za servis, Hel, přeji v Novém roce úspěch ve všem co podniknete, hlavně zdraví, štěstí a lásku Vám i celé Vaší rodině.
    Projel jsem všechnu muziku a ženy které mne nadchly. Projel jsem Váš rébus a setrval milon chvilek nad Rubikovou kostkou pana P.K.
    Pozdravujte ho, prosím, je tak tajemný a velký písmák. Mohl by sem ještě něco hodit?
    Hezké dny!
    M.B.

    OdpovědětVymazat

Ke komentářům "bez přihlášení" lze použít "Komentovat jako: Anonymní"