sobota 16. března 2019

Liška ve smaragdovém lese (2)

........ chvíli se zdálo, 
že za sluncem je ještě jedno slunce,
okolo ruch, jen ve mně ticho, 
a není to o tom, že tu jsme, 
a potom nebudeme... 

Lidský cit, intimní přebytek filosofie,
soucit, přátelství, štěstí,

slova jako užovky,
i všudypřítomné nanic,
pod tíhou marnosti
větví se, bují__



Rozhodla jsem se plakat_ 
mohl bys mě vzít za ruku,
jaro je plné hebkostí!
(znám rituál lišky v zapomenutém lese)

A spolu brodit se mimo vymezení,
dopustit dobré,
na mžik uvěřit,
 
žít život, 


ne přelstít_




Stella's Theme - William Joseph

2 komentáře:

  1. Hel,
    nejsou to slepá slova, a jakož i jste se nemohla rozhodnout plakat, protože jen normálně pláčete, není to pohřeb, je to jen katarze. Hezké, přijde ještě hezčí a určitè nejhezčí. Přeji hezký, první jarní den!
    Milan Bukovecký

    OdpovědětVymazat
  2. Pane Bukovecký,

    mám ráda Vaše glosy, jste pro mne v poezii autoritou, vážím si Vašich vstupů i zvykla jsem si na ně, vždy mě potěší. S pokorou děkuji.

    A děkuji i za přání. Dnes celý den svítilo slunce, i Vám hezký den :-)

    Hel.

    OdpovědětVymazat

Ke komentářům "bez přihlášení" lze použít "Komentovat jako: Anonymní"