sobota 16. srpna 2014

Franz Schubert - Mitsuko Uchida


https://www.youtube.com/watch?v=EJJgBJf50kk
Franz Schubert - Mitsuko Uchida - Klavierstücke Impromptu D. 946 No. 1 in E Flat minor

 

 
.. poslouchala jsem tento nádherný a skvostný hudební kousek pozdního Schuberta i od jiných pianistů (Brendel, Pollini, Arrau, Lewis, Avdeeva aj.), až jsem objevila Mitsuko Uchidu, její interpretace mě doslova nadchla... již jsem o ní jednou zmiňovala, hraje jakoby z jiného světa, kde zní jen a pouze hudba v té nejčistší podobě...  provedení je plné nekonečné  inteligence, nevtíravě se prolínající  s křehkostí citů,  skotačivě veselých, ale i těch, jež jsou mi velmi blízké...  ve skladbě je nenápadná, skoro až nadpozemsky krásná, tichounce znějící  část, provedla mě bránou k jinému světu, je  průzračně otevřený a je tam krásně...  přestože neexistuje, není, ten svět je jen v představách... 



přeji příjemný poslech...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ke komentářům "bez přihlášení" lze použít "Komentovat jako: Anonymní"