úterý 31. prosince 2013

Mozart Piano Concerto No 27 B flat major K 595

.. všechno nejlepší, hodně zdraví a štěstí v nadcházejícím novém roce, a snad, pomáhejme si navzájem, aby naše životy plynuly více v radosti... každá naše bolest i radost působí mnohem dál, než jenom v  nitru jednoho člověka..  neboť co se děje mně, projeví se zcela jistě i jinde, třeba právě u Tebe.. je  určitě dobré usilovat se žít více v radosti, a působit co nejméně bolesti jiným... tak tedy, vlídnost a radost v novém roce 2014!   :-)

.. a snad potěší, překrásná hudba Wolfganga Amadea Mozarta.. jsou v ní místa, která mně  učarovala, jsou jako z jiného světa, nádherně sladkého, bezelstného, dojímající až k slzám... :-)


http://www.youtube.com/watch?v=2nqtVQGWQBQ
Mozart Piano Concerto No 27 B flat major K 595 Joao Pires, Pinnock


 



2 komentáře:

  1. Bludičko,...přeji Vám alespoň jeden pevný bod, ke kterému je možno se vracet. Kroužit kolem,...dotýkat se, hladit,laskat, dávat světlo a radost,....jak to jen Helena-Bludička umí.

    Díky,....Tužka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážená paní,
      mám radost z Vaší návštěvy a z Vašeho přání, moc a moc děkuji. Stále mám na paměti, jak jste se mi kdysi snažila pomoci, chlapec je zcela zdráv a po nehodě s rukou ani památky. Mám opravdu nesmírně velkou radost, že jste se u mě na blogu zastavila. Ano, obě možná tušíme, že není pevného bodu, nikde a u nikoho, i když bych si přála jinak... snad více se spoléhat na sebe, nezrazovat svoje tužby a ideály, ať jsou zdánlivě nesmyslné.. poslouchat hlas srdce a rozumu... pamatovat, že svět je pestrý a bohatý, i lidská duše, je toho tolik, co stojí za poznání, hlavně ale nikomu neubližovat a nečinit bolest.... těším se na nový rok, věřím, že bude vlídnější, určitě prožiju velká dobrodružství :-)
      Děkuji, milá paní, hodně štěstí a všechno dobré! .. děkuji.. moc a moc.. :-)

      Vymazat

Ke komentářům "bez přihlášení" lze použít "Komentovat jako: Anonymní"