sobota 21. prosince 2013

.. veselý Slunkovrat :-)


.. všem lidem i zvířátkům, veselé a vlídné Vánoce přeje Helena...



*    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *

Antonio Vivaldi - Čtvero ročních období

http://www.youtube.com/watch?v=h7QlxvTIU6Q
anglická vánoční píseň ze 14. století s původním, originálním textem...

.. lullay, lullay, lay lay, lullay... :-)

.. a nyní, dovolte mi, prosím, nadělila bych si písničku pro sebe...

Labrinth feat. Emeli Sandé - Beneath Your Beautiful






.. i sněhová vločka touží po světle...



 :-) 

6 komentářů:

  1. .. nu, nedá mi, velice ráda poslouchám Vivaldiho Čtvero ročních období od muzikantsky živelné Mari Samuelsen, její pojetí hudby je křehce silné a emotivní...

    Mari Samuelsen:
    http://www.youtube.com/watch?v=9KxzuY0fJ-s
    Zima - Ant. Vivaldi

    http://www.youtube.com/watch?v=g65oWFMSoK0
    Léto - A. Vivaldi

    ..a prosím, omluvte mne, ale přiznám se, u Léta jsem se nejprve vylekala, ale poté moc nasmála pohybům obličeje a očí violisty, hrajícího za Mari S.... nu, je to krásné, doslova živé vystoupení :-)

    Krásné a vlídné Vánoce, hodně štěstí.

    OdpovědětVymazat
  2. ..dostala jsem k letošním vánocům tablet (ježíšku, děkuji! :-) ..), nefotím se, tyhle fotky jsou výjimkou.. nikdy jsem nebyla hezká, jsem nevzhledná, ale snad mi odpustíte..

    :-))

    OdpovědětVymazat
  3. O__O Grandiózní!
    .\o o/.VeSelé Vánoce!
    ..\O/..Btw, ouha, středověká angličtina připomíná tu dnešní, irskou:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veselý Anonyme,

      :-)) moc děkuji za VeSelé Vánoce s kresbičkou!
      a za Tvoji přízeň, jako poděkování, jsem našla roztomile veSelé-ou-ou-ou písničku:
      http://www.youtube.com/watch?v=X7npaZSdbAs
      3 prasiatka (veselo je na svete)

      :-) veselo je na světě.. tralalalá...Veselé Vánoce!
      děkuji.. :-)

      Vymazat
    2. též děkuji. ano, vždy veselo bývávalo v období zabíjaček:-). teď společně těšme se na čerstvě vytisknutou 3D zabíjačkovou polévku!

      Vymazat
    3. :-) ano, a přidávám odkaz:
      http://www.novinky.cz/koktejl/322942-vytisknout-si-obed-3d-tiskarny-jidla-budou-v-prodeji-uz-pristi-rok.html

      .. představuji si uvnitř tiskárny malé trpaslíčky s bílou čepičkou a s řádem zlaté vařečky, bezpochyby budou vařit lépe než já, již se moc těším :-))

      Ahoj, veselý bezejmenný...
      :-)

      Vymazat

Ke komentářům "bez přihlášení" lze použít "Komentovat jako: Anonymní"