sobota 31. prosince 2016

zaslíbená Země

Poslední kmeny lidské rasy
se krčily ve svých jeskyních,
vyhlížely den,
který nikdy nepřijde.
Na obloze slabě zářily cizí hvězdy,
jako oči šelem,
stahujících se kolem ubývajícího ohně.
Černá obloha pozvolna splynula s černou zemí,
pohltila obzor.
_

           Věděl, že legendy lžou,
           ale proč by měl ničit jediný pevný bod
           v podobě nikdy neumírající naděje?
           Přistoupil blíž, vášnivě vzal její sny do svých rukou,
           s oblakem údajů vpustil je k ikoně :
           zaslíbená Země

           kvantová pěna zašuměla
           vybublal nový vesmír...                            
                                                                                                                      
kde jsi, Živote!?
_



Expression - Helen Jane long




_


Tento text jsem již někdy na podzim vkládala, omlouvám se tedy, že není novým. Nicméně, doznal úprav a považuji jej za svůj poslední, svým způsobem i stěžejní. Naznačuje směr, kterým bych si přála pokračovat. Budu potřebovat čas a především načerpat množství nového materiálu k inspiraci, aby moje psaní mělo smysl i pro mne, nechci si jen vymýšlet, tak velkou fantazii rozhodně nemám. 

Děkuji každému jednotlivě, kdo jste si ke mně chodili číst, vždy mě  moc těšilo. Děkuji.

Krásný nový rok 2017.

2 komentáře:

  1. Vybublal nový Vesmír a lžička cinká o skleničky! Dost dobré, nejen na Nový Rok!

    M. B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze srdce děkuji, pane Bukovecký, jsem vděčná za Vaše zastavení.
      Hodně štěstí! :-))

      Vymazat

Ke komentářům "bez přihlášení" lze použít "Komentovat jako: Anonymní"