úterý 15. listopadu 2016

Že tu

Ptáš se mě, co hledám?
Únik. Odsud. Z různých míst.
Před strachem, samotou, prázdnem.
Před tím, že nikdy nedělám, co bych chtěla,
z čeho bych měla radost.
Že prodávám své dny... smích.
Mám po krk front na loňský sníh.

Hledám dech v úžlabí strání
ve smrkovém kolébání
mezi stromy chomáče dlouhé trávy
bublavý potok a Vlčí propast
zvlněnou dálku Mléčné dráhy
protilehlý čas
vítr když hraje si
že tu
že tam

do končin a ještě mnohem dál


Tanita Tikaram - Twist In My Sobriety


3 komentáře:

  1. Dost dobré, šlape to jako když jdete bosá podél dálnice, boty máte v ruce a slova sviští!

    Opatrujte se! Dnes budu v jeskyni sám se sebou!

    M.B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážený pane Bukovecký,

      srdečně děkuji, jsem potěšena.

      Jeskyně? Rozdělejte si oheň! I ohni je třeba rozumět. Přerovnávat polínka, aby hořela přesně, jak chcete. Přistrkovat uhlíky do ohně, vědět, jak rozfoukat již téměř ty vyhaslé. Přikládat s rozmyslem. Odměnou vám bude krásně jasný oheň bez kouře :-)

      Děkuji, pěkný den :-)
      Hel.

      Vymazat
  2. V překladu písničky, kterou jsem si vybrala pod můj text, a pokud jsem správně porozuměla, je následující myšlenka, upravuji:
    "Šálek čaje dává čas přemýšlet. Láska bere krev z rukou. Vyber si, dokud vidíš světlo".

    Ano.

    OdpovědětVymazat

Ke komentářům "bez přihlášení" lze použít "Komentovat jako: Anonymní"