sobota 8. června 2013

Kašpárek

Cink, prosím, slyšíte mou nesmělou rolničku?
jsem kašpárek a jsem tu pro vás
smějte se mi, lidé i virtuálové
znavení, znudění, nevěřící i věřící..
slýchám vás mluvit o trápení
vzešlém ze zrození
o temnotách života
a útěku až na kraj světa
kde však žádný život není
jen mlhavo a pusté snění..

na rozdíl od mnohých
byla jsem troufalá
nechtěla jenom snít
vyšla za láskou pěšky a bosa
skutečnému Životu vstříc..

cink, jsem kašpárek, co přál si
být Milenkou Lovce
jenž zručně vystřeloval šípy
ale neskolil žádnou zvěř
ty jeho šípy rozprostírají se na slunci
v perutích poraněných andělů..

Miluju...
cink, jsem ráda i kašpárkem...

cink......




2 komentáře:

  1. opět hodně působivé.
    chceme-li se nasytit fantazií, musíme ji prodat, nebo sníst. vše je v nás, v každém z nás, všechny naše pocity; platí (minimálně) po dobu života v každém světě. obvykle přijímáme, co vysíláme; všechna naše očekávání patří hlavně nám, stejně jako zklamání. nic nového. víc neprozradím:-).pk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) juchů, milý Náčelníku a statečný Gladiátore, mám radost z Tvojí návštěvy, děkuji.
      ano, máš bezpochyby pravdu, jsem nedokonalý vysílač, ač toužím vysílat na správné vlně, moje vlnění je často asi zašmodrchané, a trápí mě to.
      a ano, všechny naše pocity jsou v nás.. nosičem informací, a tedy i citů, pocitů je přece hmota.. nu, snad jen bůh není hmotný?.. a tak protože žijeme v rozmanitém, otevřeném světě, nemohu a neumím být šťastná jen sama v sobě, pro sebe.. dokud žiju, potřebuji lásku, je nádherná, nejkrásnější ze všech citů, vím to, protože ji cítím.. nemyslím si však, že záleží jen na našem vysílání, je zapotřebí i štěstí ve vztahu a především hodně pokory, trpělivosti, snahy o porozumění.. z obou stran.. a také smíchu :-).. láska i štěstí souvisejí s tužbami, a možnostmi je uskutečňovat.... moje štěstí je kupodivu závislé na tučňácích :-)).. a snad ještě: potřeby člověka se mění, ne však jeho láska, láska buď je anebo není... ale kolik lidí dokáže doopravdy milovat? .. možná proto si člověk stvořil boha a anděly :-)... ano, jsem nedokonalý kašpárek, asi poprosím Ježíška, aby mi nadělil opravdickou rolničku :-)) .. ahoj, krásný večer :-)

      Vymazat

Ke komentářům "bez přihlášení" lze použít "Komentovat jako: Anonymní"